0

Aşk ve Acı / Frida Kahlo (Kitap Arkası Yazıları Köşesi)

Image

“Gecelerim, çarpan kocaman bir yürek gibi. Gecelerim aysız; pencereden süzülen gri ışığa kırpmadan bakıyor. Gecelerim ağlıyor, yastığım nemli ve soğuk. Gecelerim beni yokluğuna itiyor; seni arıyorum, yanımdaki dev bedenini, soluğunu, kokunu arıyorum. Neredesin? Bedenim, şu sakat külçe, senin sıcaklığında bir an kendini unutmak istiyor. Gecelerim paçavraya dönmüş bir yürek. Gecelerim beni aşkla tutuşturuyor, ama senin eksikliğini çektiğini biliyor ve bu gerçek karanlıkta bir bıçak gibi parlıyor. Gecelerim sana uçabilmek, seni uykunda sarmalıyıp bana getirebilmek için kanatları olsun istiyor. Ama gecelerim her türllü deliliğin yasak olduğunu ve düzensizlik yarattığını biliyor. Gecelerim senin ve benim hazza eriştiğimizi görmek için röntgencilik yapmak istiyor, ama bedenim birkaç sokağın ya da adi bir coğrafyanın bizi ayırdığını anlayamıyor…”

Image
0

Ukulelelelelelele

Ukulelelelelelele

Ukulele almak ve çalmak istiyorum. Hazır yaz geliyorken neden olmasın dimi? Aradığım müzik aletini buldum sonunda. Bana çok yakışmaz mı ne dersiniz? 🙂 Cevabınız olumluysa part time bir iş bulmama da yardımcı olursunuz diye düşünüyorum. Sevgiler canlarım.

0

Çavdar Tarlasında Çocuklar- J.D. Salinger

Kitap arkası yazılarına bayılıyorum. Cezbedici oluyor çoğu kez. Ve ben bu kitabı okumalıyım ya da okumamalıyım dedirtiyor bana. Belki birileri merak eder de okumak ister diye bundan sonra böyle bir köşe yapmaya karar verdim. “Kitap arkası yazıları köşesi” Bu konuda Okuyankedi isimli bir blogtan esinlendiğimi de belirtmeden geçmeyeyim.

“Pek çok insanın hakkında konuştuğum için üzgünüm. Bildiğim tek şey; size anlattığım herkesi biraz özlüyorum. Bizim Stradlater’ı ve Ackley’i bile, sözgelimi. Sanırım o lanet Maurice’i bile özlüyorum. Sakın kimseye bir şey anlatmayın. Herkesi özlemeye başlıyorsunuz sonra.”

0

2012 Biterken Ardında Tepelerin

Bu yıl da bitiyor. -DA evet. Ardı ardına devriliyorlar birbiri ardına. 2012 biterken aklımda hem güzel hem de çok kötü anıları bir film şeridi gibi geçirmeme sebep oluyor. Kötüleri daha az düşünmek, iyileri hiç unutmamak istercesine boğuşuyorum anılarla kafamda. Her yeni yıl yeni kararlar almak için bir fırsat gibi gelir bana. Yeni bir insan olmak, yeni insanlarla tanışmak, yeni şeyler öğrenmek, hayata yenilenerek bakmak için bir fırsat… O sebeple eski yıldan sürüklenmeyecek bizi üzen, geriye götüren, mutsuz eden her şey ya da herkes yeni yıla girerken geride bırakılmalı. Bırakılamayacak olanlar da görmezden gelinmeli ve daha sonraki yeni yıl kararları arasına eklenmeli. Güzel sofralar eşliğinde bol kahkahalı, bol umutlu ve hayallerin hep yüreklerde tutulduğu bir 2013 hepimizin olsun. Ben yeni yıl dileklerimi sıralamaya başlayacağım birazdan, gece 12’yi bulmadan sizlere de aynını tavsiye ederim. Mutlu yıllar! 🙂

4

Kariyerime Ulaşılamıyor!?

Staj arayışlarım devam ediyor… Kariyerimle ilgili gün geçmiyor ki düşüncelerimde bir değişiklik olmasın. Bazen bankacı olayım diyorum, bazen özel sektörde şansımı denemeliyim bazen kpps en yakın geliyor arada bir de gaza gelip akademik kariyere yöneliyorum. Bir aralar tiyatroyla ilgili bir şeyler yapıcam derdim. O tamamen hayal oldu evet. Aslında insanın yapmak istedikleri yaşamın ona sundukları ile bazen taban tabana zıt olabiliyor. Bu noktada öncelikleri belirlemek gerekiyor. Benim önceliğim ne, ne beni mutlu eder ve nasıl elde ederim gibi gibi noktaları irdelemek gerekiyor. Henüz 3. sınıftayım ama ilk dönemin bitmesine çok az bir zaman kaldı. Dolayısıyla okulumun bitmesine de bir buçuk yıl kaldı. Üniversite yıllarımı dolu dolu geçirdim şimdiye kadar bir çok hobi edindim, kendimi keşfettim, hayatıma çok yeni ve güzel insanlar katıldı. Özellikle 2011’in sonları bu anlamda benim için çok özel bir süreç oldu. Tiyatro, fotoğraf derken bölümümden ve derslerimden uzaklaştım belki biraz ama pişman değilim çok da. Sanat ile uğraşmak izlemekten çok fiilen içinde bulunmak apayrı bir duygu. İnsan ne iş yapıyor olursa olsun bence herhangi bir sanat dalının mutlaka ucundan kıyısından tutmalı, bir hobisi olmalı ve bunu tutkuyla yapmalı. Kariyer demiştik ama laf nerelere geldi yahu bu da benim her zamanki halim işte lafı toparlayamamak. Ama yazmayı çok seviyorum galiba doyamıyorum yazmaya. Kısacası şu günlerde artık kariyerimle ilgili kafa patlatmaya başladım diyebilirim. Staj konusunda da bir şeyler gelişirse çok mutlu olucam sanırım. Çalışmak istiyorum ve deneyim kazanmak belki de hangi alanda iyi olabileceğimi deneyimlemek istiyorum şimdiden. Umarım şans yanımda olur. Daha somut haberlerle gelirim belki yakında buraya ama enazından şimdilik kariyerimle ilgili somut bir gelişme yok arkidişler. Metiin olalım!