Kariyerime Ulaşılamıyor!?

Staj arayışlarım devam ediyor… Kariyerimle ilgili gün geçmiyor ki düşüncelerimde bir değişiklik olmasın. Bazen bankacı olayım diyorum, bazen özel sektörde şansımı denemeliyim bazen kpps en yakın geliyor arada bir de gaza gelip akademik kariyere yöneliyorum. Bir aralar tiyatroyla ilgili bir şeyler yapıcam derdim. O tamamen hayal oldu evet. Aslında insanın yapmak istedikleri yaşamın ona sundukları ile bazen taban tabana zıt olabiliyor. Bu noktada öncelikleri belirlemek gerekiyor. Benim önceliğim ne, ne beni mutlu eder ve nasıl elde ederim gibi gibi noktaları irdelemek gerekiyor. Henüz 3. sınıftayım ama ilk dönemin bitmesine çok az bir zaman kaldı. Dolayısıyla okulumun bitmesine de bir buçuk yıl kaldı. Üniversite yıllarımı dolu dolu geçirdim şimdiye kadar bir çok hobi edindim, kendimi keşfettim, hayatıma çok yeni ve güzel insanlar katıldı. Özellikle 2011’in sonları bu anlamda benim için çok özel bir süreç oldu. Tiyatro, fotoğraf derken bölümümden ve derslerimden uzaklaştım belki biraz ama pişman değilim çok da. Sanat ile uğraşmak izlemekten çok fiilen içinde bulunmak apayrı bir duygu. İnsan ne iş yapıyor olursa olsun bence herhangi bir sanat dalının mutlaka ucundan kıyısından tutmalı, bir hobisi olmalı ve bunu tutkuyla yapmalı. Kariyer demiştik ama laf nerelere geldi yahu bu da benim her zamanki halim işte lafı toparlayamamak. Ama yazmayı çok seviyorum galiba doyamıyorum yazmaya. Kısacası şu günlerde artık kariyerimle ilgili kafa patlatmaya başladım diyebilirim. Staj konusunda da bir şeyler gelişirse çok mutlu olucam sanırım. Çalışmak istiyorum ve deneyim kazanmak belki de hangi alanda iyi olabileceğimi deneyimlemek istiyorum şimdiden. Umarım şans yanımda olur. Daha somut haberlerle gelirim belki yakında buraya ama enazından şimdilik kariyerimle ilgili somut bir gelişme yok arkidişler. Metiin olalım!

4 thoughts on “Kariyerime Ulaşılamıyor!?

Leave a Reply

